Samochód na akumulator

07/04/09 13:43:52

upss nie moge juz zmienic posta, wiec napisze jednego pod drugim chcialam tylko wstawic linka z samodzikiem, ktory mi sie bardzo podoba. To mini :lol: http://cgi.ebay.co.uk/New-Mini-Ride-on- ... 240%3A1308

Samochód na akumulator

07/04/09 13:33:44

Lola Czesc, my tez chcemy kupic autko na pilota. Jestesmy na etapie poszukiwan :roll: Mysle, ze ten mercedes jest superrrr :wink: hamer tez fajny, ale jakos mi nie pasuje. Moj m. chce kupic astona, chyba dlatego, ze jest MP3 :lol: Lilith dla zaspokojenia twej ciekawosci - my bedziemy trzymac samochod tam gdzie jego miejsce - w garazu 8)

WRZESIEN 2007

02/03/09 17:22:56

Czesc Laski a raczej PA PA :dada: Fajnie bylo Was spotkac, ale niestety nie bede przenosic sie z Wami na nowe miejsce, bo teraz moge tylko czasami podczytywac forum. Nie ma mowy o pisaniu. W pracy zawrot glowy, a w domu staram sie spedzac czas z Zuzia i mezem. Caluski dla wszystkich robaczkow Wrzesniowych i rydzyneczkow ( Janki i Filipka):sss: :papa:

WRZESIEN 2007

02/02/09 20:25:00

ale produkcja :lol: Zuzia wlasnie zazyczyla sobie powozenia we wozku, wiec tata powozi 8) :lol: Dziekujemy za pochwaly :oops: zgaga - synek slicznosci jazzo badania :?: kolejny krok do 8) Iwonka i Ewka Wszystkiego NAJLEPSZEGO [url=http://www.glitter-graphics.com:1r099qhd] [/url:1r099qhd][url=http://www.glitter-graphics.com:1r099qhd] [/url:1r099qhd]

WRZESIEN 2007

02/02/09 15:56:49

Witam uziemiona w domku :lol: Z powodu sniegu, wszystko sparalizowane :wink: Wolne z pracy dostalam i do tego zlobek zamkniety. Zabawiam sie z Zuzinska na maxa. Bylysmy juz 3 razy na dworzu, najbardziej podobaja sie jej kulki i rzucanie w okno, przez ktore pies wyglada na zewnatrz :lol: Patyska jestes bardzo dzielna i z Filipkiem wszystko bedzie OK Berni fajne kapturowe stowarzyszenie :lol: Macius extra i jaki juz duzy :shock: Beata trojaczki rozbrajajace Bea my tez jeszcze cyckujemy( rano i wieczorem, a czesto zdarza sie i w nocy budzenie na cycy) :D nie potrafie przestac. Zuza sama przynosi mi wkladki laktacyjne :lol: i oczywiscie dobiera do cycy przez rzeczy :lol: Przede wszystkim nie jest to dla mnie uciazliwe. Moja kuzynka wlasnie przestala karmic mala, ktora ma 25 m-cy. Posmarowala sutek pomadka i powiedziala, ze cycy ma alka 8) Za Jagodzinska kciuki zacisniete i za Kamilka takze Kikin a moze vanishem potraktuj te plamy :wink: ja zawsze tak robie, plucze pod kranem i dopiero wtedy do pralki na 40st. Zuzi nic nie jest Kakao nie zostalo zaakceptowane, moja laska nie ubi mleka i basta. Jajka - uwielbia jajecznice, taka zwykla na maselku z patelni. To odmeldowuje sie, Zuzol wstala To jeszcze dodam poki laska dochodzi do siebie w lozeczku [url=http://www.fotosik.pl:a0eouuyq] [/url:a0eouuyq] [url=http://www.fotosik.pl:a0eouuyq] [/url:a0eouuyq]