Bioderka

16/06/07 09:48:09

No tak - ginekolog. Ale wczoraj bylam tak zdolowana,ze szukalam wszedzie jakiejs dobrej rady i pociechy. Wiec stad ta "pomylka". Licze na to ze bedzie ok i napewno tego nie zlekcewaze, bo moja niunia jest dla mnie najwazniejsza i jej zdrowie.

PROBLEM Z BIODERKAMI :-(((

16/06/07 09:44:22

Dziekuje wszystkim wam za slowa otuchy. Zywie nadzieje,ze wszystko bedzie ok. pozdrawiam

Bioderka

15/06/07 20:01:28

Witam! Bylam dzis u lekarza z moim malenstwem na usg bioderek i ten swtierdzil,ze bioderka wygladaja na bardzo liche i ze szybko moga sie zepsuc (tak to nazwal). Kazal zakladac 4 pieluchy tetrowe na pampersa i tak caly czas nosic. Az sie serce kraje jak patrze na moja malutka Oliwke, ktora musi sie tak meczyc, bo przeciez upal jest niesamowity, a ona musi miec takie grube warstwy pieluch na sobie. I tak ma nosic przez 4 tygodnie a potem do kontorli. Od razu mi tez powiedzial, ze jak sie nic nie poprawi to malutka dostanie aparat, ktory to skoryguje (jakies szyny na nozki to sa podobno) Co Pan/Pani sadzicie o tym???

PROBLEM Z BIODERKAMI :-(((

15/06/07 19:53:26

Witam! Bylam dzis u lekarza z moim malenstwem na usg bioderek i ten swtierdzil,ze bioderka wygladaja na bardzo liche i ze szybko moga sie zepsuc (tak to nazwal). Kazal zakladac 4 pieluchy tetrowe na pampersa i tak caly czas nosic. Az sie serce kraje jak patrze na moja malutka Oliwke, ktora musis sie tak meczyc, bo przecie upal jest niesamowity, a ona musi miec takie grube warstwy pieluch na sobie. I tak ma nosic przez 4 tygodnie a potem do kontorli. Od razu mi tez powiedzial, ze jak sie nic nie poprawi to malutka dostanie aparat, ktory to skoryguje (jakies szyny na nozki to sa podobno) wiec strasznie sie przestraszylam na mysl o tym, ze moje dzieciatko bedzie musialo sie tak meczyc. Czy znacie kogos kto tez to przezyl??? Mam nadzieje,ze noszenie 4 pieluszek pomoze i na tym sie zakonczy. Bo juz w szpitalu malutka musiala przechodzic duzo - dostala zoltaczki i ja naswietlali, musieli jej zalozyc wenflon i zaplastrowali cala raczke. Juz wtedy bylo mi bardzo smutno i zal jej, a teraz znow .... POscieszam sie tylko faktem, ze to nie ona pierwsza musi nosic te pieluszki, bo wiele dzieci ma podobno problemy z bioderkami. :-( POzdrawiam

CZERWCÓWKI'07 W TABELKACH I WYKRESIKACH

13/06/07 09:57:02

:-)