Żłobek w Wejherowie

21/08/09 22:32:58

HEj! W Wejherowie jest przedszkole z grupa żlobkowa. Miesci sie przy ulicy Ofiar Piasnicy. Tu jest dokladny adres. http://katalog.pf.pl/Wejherowo/Przyjaci ... 5-m19.html Nie jest za dobrze oznakowane z ulicy. Wchodzi sie do niego od strony prostopadlej ulicy (na zewnatrz widac napisy APARATY SŁUCHOWE) Złobek mi sie podoba, Panie mile, sale duze , dzieciaki wydawaly sie zadowolone. Moj synek tez :) Pozdrawiam

MARZEC 2008

12/01/09 08:05:02

Dzien dobry. Hela w przedszkolu, Tymek spi a ja przy kompie :D

MARZEC 2008

11/01/09 22:40:01

Ech.... tez zadko tu zagladam. Przeczytalam wszystko tu i tam i odechcialo mi sie pisac cokolwiek. :roll:

MARZEC 2008

07/01/09 08:58:48

Jejku ale nadrabiania mialam. :shock: India wiem jak to jest z zlobkami w gdyni. Masakra jakas. Takie duze miasto i wlasciwie jeden zlobek. JAk chcialam Hele poslac do zlobka to szans nie bylo na wolne miejsce w gdyni wiec jezdzilam z nia codzinnie rano do gdanska. NA starowce byl bardzo fajny zlobek. Podobaly mi sie panie ktore sie nia zajmowaly ni koszt byl niski bo tylko 400 zl. I tak placilam najwiecej bo nie bylam gdanszczanka i nie bylo dla mnie doplat :roll: W wejerowko mam juz zaklepane miejsce dla Tymka w prywtnym przedszkolu z grupa zlobkowa. Chyba od marca pojdzie a ja na staz wroce :roll: manala robimy zdjecia na tym samym sprzcie :wink: A jaki masz obiektyw/wy? Moj muchomorek ma sie coraz lepiej. Strupki odpadaja i zostaja na razie takie czerwone plamy lub wglebienia. Mam nadzieje ze to wwszystko poznika. Milego dnia wszytskim :D

MARZEC 2008

04/01/09 23:16:10

Hej! Witam nowe ujawnione tajniaczki :D U nas piekna zima, Helenka byla dzis dwa razy na sankach. Juz sie nie moge doczekac kiedy Tymek bedzie mogl wyjsc z domu. Na razie wyglada tak wiec za szybko nie wyjdziemy :roll: [url=http://imageshack.us:2jhqi3i7] [/url:2jhqi3i7]