macmiror 500 i pimafucin - dlaczego?

20/11/06 14:27:30

Witam panie doktorze! Wizyte u swojego ginekologa mialam 5 dni temu, przepisal mi (na drobne swedzenie) macmiror 500 (6 globulek) i pimafucin (krem). Po 2 pierwszych globulkach odczuwam znaczne zwiększenie świadu i nie wiem co mam o tym myslec, po 3 ciej globulce przerwalam leczenie. Wczesniej bralam juz taka kombinacje globulek i kremu i nigdy nie mialam takeij reakcji. Czy to jest mozliwe zeby od leku macmiror miec takie objawy? Co robic? Dokonczyc to opakowanie czy przerwac tak jak ja to zrobilam teraz? Dodam ze swiad sie nasilil dosyc znacznie! Poniewaz moj ginekolog jest neuchwytny przez najblizszy tydzien, co robic, skontaktowac sie z innym lekarzem? Czy to konieczne? Bardzo prosze o odpowiedz. Jestem w 23 tc. Pozdrawiam

Kremy samoopalające a ciąża

21/07/06 19:14:13

Ja dokładnie to samo usłyszałam od farmaceuty a poźniej zaczelam grzebac po necie za info o DHA i innymi składnikami samoopalaczy. Podobne info znalazlam na zagranicznych portalach dla ciężarnych.

Kremy samoopalające a ciąża

21/07/06 16:53:09

Pomysl logicznie, jesli nie wchlania się do krwioobiegu to niby czemu nie mozna go uzywać w ciąży? To raz, a dwa, nie każdy ma DHA w swoim skladzie, niektore z samoopalaczy mają też składnik ten mocno zredukowany. Denerwuje mnie że się zabrania używania róznych preparatów nie pytając o ich skład i mówiąc w ciemno co można a czego nie. Ciąża to nie choroba, nie wpadajmy w skrajność.

Zaparcia i leki

20/07/06 12:25:37

dzieki Myszorek, wyprobuje ten ISPAGUL. Twoja Dzidzi chyba nie spieszy się zobaczyc Swiat ;-) Zyczę Ci rychłego porodu i zdrowej Dzidzi

Kremy samoopalające a ciąża

19/07/06 22:41:29

Wlasnie, dzisiaj przeszlam sie w tej sprawie do farmaceutki i okazalo się że apteczne firmy np La Roche Posay używają w swoich samoopalacz substancję odpowiedzialną za brązowienie zwaną DHA. Substancja ta nie przenika do krwioobiegu. A więc można smarować kremem również brzuch. Upewniałyśmy się u przedstawiciela tej firmy. Z tego co wiem nie tylko LRP ma w składzie DHA. Panie Doktorze co pan na to?