JAKI BALSAM BRĄZUJĄCY PRZY KARMIENIU PIERSIĄ??

26/09/07 15:54:28

WITAM :) może\, któraś z Was zna jakiś balsam brązujący, który można stosować przy karmieniu piersią i nie szkodzacy dzidziusiowi??

dove summer glow

25/09/07 12:01:35

hej dziewczyny:) mam pytanie jaki balsam brązujący można stosować przy karmieniu piersią by nie szkodził maleństwu??

KIEDY URODZE?

01/09/07 16:20:25

hej mój termin to 1 wrezsień:) czyli dziś a tu spokój taki... wczoraj bylam na badanaich w szpitalu ale na razie cisza i wszystko ok:) tez już bym chciała mieć to za sobą też odczuwam bół w kośćiach ale do wytrzymania, mam chwilami malutkie bóle takie jak przy miesiączce ale nic poza tym. Niech to juz nastąpi !!!!!!

termoopakowanie

13/08/07 20:32:05

mam pytanko: jakie jest lepsze termoopakowanie w srodku ze steropianu czy plastikowe??

jak ozywic wlosy blond??

08/07/07 16:18:58

hej. Co do włosów blond (ale i nie tylko) polecam jedwab jest cudowny włosy stają sie lśniące i milutkie