P O C Z E K A L N I A - dla nie starających się !

22/01/09 17:42:50

witam wszystkie Mamusie! my tez staramy sie o dzidzie :) już drugą :P mamy juz synia, ktory wlasnie dzisiaj konczy roczek :D niestety trwa to juz pół roku i nadal nic :(

Nocne problemy 10-miesiecznego maluszka. Prosze o pomoc!!

02/11/08 18:32:24

Witam Panie :) Mam dosyc ciężki problem z moim prawie 10-miesięcznym Natankiem. Od miesiąca Mały nie chce normalnie spać po nocach. Gdzies ok. godziny 24 budzi sie, ja go biore do siebie do łóżka i daje cycusia. Od tej pory Mały śpi z cyckiem w buzi. A jak tylko chce mu zabrac piers, to jest wrzask rozpaczy dopoki nie dostanie cyca spowrotem. Ja sie nie wysypiam, boli mnie kazdy milimetr ciała (spie przez prawie całą noc na boku), nie mozemy nawet na chwile przytulic sie z mezem, bo Niunio odrazu wrzeszczy. Wyobraźcie sobie, ze gdy wydaje mi sie ze spi twardo i uda mi sie zabrac mu piers z buzi, odwracam sie np. na brzuch, to Maly odrazu płacze. Jakby wyczuwal przez sen, ze sie oduwam od niego. Dodam, ze butelka i smoczek nic nie dają. Nawet nie chce na nie patrzec. No i co zrobic w takim przypadku. Czy ktoras z Was miala lub ma cos takiego?

PORADZCIE KIEDY DNI PŁODNE U MNIE (TRUDNE PYTANIE)

21/08/08 23:41:12

A ja postanowiłam przytulać się z moim lubym poprostu wtedy, kiedy mamy na to ochotę (czyli codziennie :P ). Zobaczymy co z tego wyjdzie. Zastanowiłam się nad całym tym NPR, i doszłam do wniosku szczerze mówiąc, iż nie jest to dla mnie pisane :) Jestem zbyt zakręcona, niezorganizowana i roztrzepana. Znam siebie, i wiem, że zamiast myśleć o tym, żeby było ok, ja będę się skupiać na temperaturze i sluzie. Nie będę myśleć o niczym innym :P Zobaczymy co z tego będzie :) Jeżeli jest nam pisana następna dzidzia, to będzie, a jak nie, to poczekamy :wink:

PORADZCIE KIEDY DNI PŁODNE U MNIE (TRUDNE PYTANIE)

21/08/08 20:09:13

To cytat z tego forum : "Nie polecamy: 5) Metody termicznej - kobietom karmiącym. Kobiety preferujące naturalne karmienie piersią, a także często wstające do dziecka w nocy są narażone na zaburzenia temperatury podczas porannego mierzenia, niezbędnego w tej metodzie. 4) Metody śluzowej - kobietom mającym skłonności do infekcji narządów płciowych, nawracających grzybic. Wszelka wydzielina z dróg rodnych (np. upławy) towarzysząca stanom zapalnym dróg rodnych może dawać fałszywy obraz o stanie płodności kobiety w danej chwili. Metody kalendarzowej - kobietom o nieregularnych cyklach miesiączkowych, związanych z nieprawidłowościami w wydzielaniu hormonów. W tej sytuacji przede wszystkim ważne jest to, aby poradzić się lekarza, który ustali przyczyny nieregularności."

PORADZCIE KIEDY DNI PŁODNE U MNIE (TRUDNE PYTANIE)

13/08/08 13:12:12

[quote="k ia":qdla8et1]Hej, Waracając do głównego tematu. Karolina czemu po prostu nie będziesz obserwować objawów organizmu, temperatury, szyjki, i śluzu :?: Jak mamy ci powiedzieć kiedy masz dni płodne skoro ty sama nie wiesz kiedy się @ zaczyna?
Dlatego nie moge obserwowac tych objawow, poniewaz nadal karmie piersia i nie jest to w tym momencie mozliwe. te metody w moim wypadku nie daja zadnej gwarancji. Czereśnia- dzięki. Wlasnie mi odpowiedzialas na moje pytanie. Co do tego ,jak jest za granicą (u mnie), to ja nie bede dyskutowac o tym z ludzmi z Polski. Wiec koncze ten temat. A co do mojego uniesienia sie, to bardzo mi przykro, ale piszac mojego pierwszego posta liczylam na pomoc i wsparcie, a nie na zjbeki od samego rana. Nie pisze tu, zeby sie klocic, ale nienawidze jezeli ktos wywyzsza sie nad innymi. A moj sposob pisania?... Jest jaki jest i musicie sie z tym pogodzic, ze na chamstwo odpowiadam chamstwem. Na innych ch, kiedy napisze sie cos źle, np. posta pod postem, to mod pisze priva, a nie opiernicza na forum. A na temat mojego pytania to napisałam chyba wyraznie: "te wszystkie owulacje i inne zagadnienia, to dla mnie czysta magia". Wiec jak widac, nie na darmo zadalam pytanie.