MARZEC 2008

16/01/09 12:18:58

Gosiu!!! trzymamy kciuki! Gratulujemy wielkich jaj ;) Katarzynka więc..ja nosze, z 10 lat juz chyba :roll: nosze tez miesięczne, teraz sie przezucilam na kolorowe. Mozna nosic caly dzien. Ale wiadomo, jesli masz je pierwszy raz to oko musi sie przyzwyczaić, ja z tego co pamietam to odrazu mialam dluzszy czas na oku, ale sa ludzie których moze troche uwierac i trzeba stopniowo oko przyzwyczajac. Te soczewki sama kupilaś czy bylas u okulisty najpierw? soczewki dobiera sie zazwyczaj o słabszych mocach niz okulary. Jesli widzisz nieostro to tez kwestia czasu, wzrok sie przyzwyczai.

MARZEC 2008

15/01/09 21:28:20

o moj boze. to na pewno pisał facet. Tak samo jak facet wymyśłił szpilki ;) Nigdy nie mialam zatwardzenia ale 1000% nie jest t o to samo. Inaczej pół społeczeństwa przeszłoby na diete ;) Kest masz racje, a Ty jaką wybrałaś? Zicherko tak, ja mysle ze szczepic (powikłania po przebytj chorobie bez wczesniejszej szczepionki sa drsatyczniejsze) - o ile nie ma przeciwwskazań, tylko teraz pytanie czym?

MARZEC 2008

15/01/09 20:15:34

No i juz sie naczytałam o MMR i juz mam schize i zawał w jednym. Wiedziałam ze tak bedzie.

MARZEC 2008

15/01/09 19:36:39

Kest masz racje, w razie co to zaatakuluje Cie na PW. Dzieki!

MARZEC 2008

15/01/09 19:13:50

Helou Faflun odpadł po kleju. My tez tak usypiamy jak zetka i dorka - tzn. ja tak usypiam bo moj Rodzyn ;) nie ma cierpliwości. Za to w dzień jest gorzej bo mloda spi w nosidle. Z Chiny inaczej nie chce.Chyba ze na spacerku :roll: A ostatnio nie chce spać rano - i śpi dopiero około 14stej i to tak góra 30-40 min. To wszystko co śpi w dzień. Małpiszona jedna. Katarzynka bardzo, bardzo mi przykro, przepraszam ze "zmusiłam" Cie do opisywania tego jeszcze raz. Głupio mi teraz. Wybacz :oops: Ciesze sie ze kamulce uciekają z nareczek. Oby tak dalej! AniaP znowu przeprowadzka? a zmieniacie miasto też? Agulka ja chyba zaszczepie jak Dorka i inne dziewczyny po 2 r.ż. Tylko coś zaczynam się martwić tą szczepionką po 13mcy życia. To chyba odra, świnka różyczka? O co chodzi z tymi powikłaniami?ktoś wie? Widze ze z tym czytaniem etykiet po cudzych (i swoim) kiblach to nie jestem sama ;) Czyli nie jest ze mną az tak zle :)