Białystok

01/09/10 21:17:56

[quote="anike":2e8ug6eb] Amelka i Klaudia są w jedej grupie w żłobku - starszaków :D Pierwszy dzień po wakacjach: Amelka jest straszną beksą, histeria jakiej nie było od kilku miesięcy. Aż się boję co to jutro będzie. Wracam do pracy po urlopie, chyba czas na zmianę bo już wolę być kurą domową niż tam pracować!!!
To może czas na rodzeństwo dla Amelki! U nas nie ma problemu z przedszkolem.Benek chodził i w wakacje a od dziś częśc jego grupy awansowała wyzej a dzieci urodzone po czerwcu 2007 pozostały a do nich doszłe nowe. Dzis nauczycielka i dyrektorka pochwaliły mojego syna że organizował tym "nowym " zabawę i pokazywał co gdzie i jak.Ale byłam dumna.

Białystok

02/08/10 17:48:56

Awalo może masz czas w tym tygodniu!Jestem już w Białym więc tylko daj znać kiedy Ci pasuje. Konwalia a wystawiałaś butelki na bazarku na forum czy tylko na białystok? Ja wystawiłam tam sukienkę i komplet.Może ktoś się skusi bo potrzebuję kasy.

Białystok

21/07/10 12:22:22

Awalo zdrówka dla dzieci :P Ja miałam Ci dzis napisać że do piątku bedę w domu a cały nastepny tydzień będę na wsi.Wracam ok 3 sierpnia wiec jesli dzieciakio będą zdrowe to zapraszam. Ja już zaczynam się bać tych nieprzespanych nocy z dwójką dzieci.Ale co sama tego chciałam. Co do malowania to farba wogóle nie śmierdzaca i cały czas okna i drzwi pootwierane.Udało mi się to zrobic w ciagu 3 dni-po jednym dniu na ścianę.Sufitu nie malowałam bo nie dam już rady.Może to szanowny małżonek zrobi a jeśłi nie to trudno.Ja nie dam rady.Mam teraz duzo pracy w domu a ta pogoda mi nie pomaga.Planuje sobie że cos zrobię a jak zacznie "smażyc"planeta to tylko ganiam pod prysznic i leże.Zaczynam zyc wieczorem.Nawet głupio mi bo nie daje rady z małym wyjść na podwórko.Jeżdżę po niego do przedszkola a po powrocie poprostu padam.Dlatego teraz wyemigrujemy do dziadków na tydzień moze tesciowa sie nim zajmie a ja troszkę odpocznę i pozałatwiam sprawy w mazowiecku i zambrowie.

Białystok

12/07/10 18:28:16

Witam! Niby mam wakacje ale nie mam na nic czasu.Zaczęłam malowanie pokoju sama oczywiscie i wiecie jakie tempo ma się w ciaży i to przy tej temperaturze. Jutro od rana bedę na badaniach bo mam podejrzenie cukrzycy ciążowej wiec muszę jutro posiedzieć w poradni i bedę robic badania. Na szczescie Benek już prawie zdrowy i gania już do przedszkola.

Białystok

05/07/10 17:20:26

Witam wakacyjnie A wiec od poczatku.Sobotnie egzaminy zaliczone A indeks juz oddałam więc od października jestem studentką III roku pedagogiki.Trzeba zaczać mysleć co robic na magisterkę Potem na wesele.Ominęła mnie tylko msza tak sie postarałam.Niestety to wesele nie było już dla mnie takie udane jak poprzednie bo bez rozkurczowych sie nie obyło.Musiałam tez troszke polezeć ale byłam twarda i do domu nie pojechaliśmy.Pod koniec jak przeszło to nawet troszke sie pobawiłam. Po powrocie też nie pospałam bo mały sie rozchorował i cała noc kaszlał.Wiec polezałam pół godziny i do szkoły na ostatnie egzaminy.W sumie nie jest tak źle bo średnia to 4,63. Pózniej jazda do Kamianki do chłopaków i po objedzie pojechaliśmy na poprawiny.Niestety musieliśmy wziać Benka ze sobą bo tesciowa powiedziała ze sie nim nie zajmie bo też sie chce rozerwać i pojechać na festyn.Ku... jak tak to marudzi że mały za rzadko u nich jest a jak już jest to jej przeszkadza.A niech sie wali. Poprawiny były w domu młodej wiec było wesoło.Było duzo dzieci więc Benek miał sie z kim bawić.Niestety ten kaszel mu przeszkadzał. Położyłam sie spać ok 22 ale i tak nie spałam bo mały tak kaszlał ze co chwilę sie budził. Dziś też od rana na nogach bo rano byliśmy w Mazowiecku u mechanika bo niestety merca trzeba naprawić, więc teraz jeździmy znów beczką i bylismy po dokumenty w UP. Po drodze do zajchalismy do lekarza i mały już dostał leki.