czy jest jakaś mama mieszkająca w Irlandii lub Wielkiej Bryt

07/05/07 21:30:13

kurde nie jestems ama ;)) Dzieki !! lucy23 ja bym musiala dziennie do mojej poloznej dzwonic i pytac,bo dziennie cos nowego wymyslam ;) JustMe22 w jakim szpitalu ten scan ?

czy jest jakaś mama mieszkająca w Irlandii lub Wielkiej Bryt

07/05/07 18:36:10

oleola - pocieszylas nie troche - dziekuje :) czytalam o triple tescie - ale niestety i go polozna nie zaoferowala , poczekam do scanu - zobaczymy co bedzie potem :) mam nadzieje ze wszystko w porzadku - faktycznie nic mi nie dolega - czasami jakies pobolewanie w podbrzuszu ale to podobno normalne ;) a moze wiesz jak z tym maciezynskim ?? slyszalas cos o zmianie przepisow ?? :)

czy jest jakaś mama mieszkająca w Irlandii lub Wielkiej Bryt

07/05/07 18:12:10

hej dziewczyny , nie jestem tu nabierzaco ,ale podobnie jak czesc z was mieszkam w W. Brytani , nurtuje mnie kilka rzeczy o ktore musze koniecznie zapytac !! Pierwsza - jestem w 19 tc , czekam na 2 scan , ktory bedzie 24 maja , pierwszy byl w marcu (12tc) ,miedzy tym nie mialam robionych zadnych badan , moje pierwsze spotkanie z polozna bylo w 9tc a nastepne bedzie w 28tc, to wszystko ? na pierwszym spotkaniu pobrala i krew i ani nie dowiedzialam sie o wynikach , chociaz powiedziala mi ze mnie poinformuje , nie wiem kopletnie nic - oprocz tego ze dzidzia jest jeden i ma rece i nogi , zenujace prawda ? czy z wami jest podobnie ?? ehhhhhhhhhh oki moze wiecie cos o tym ze zmienilo sie prawo dotyczace przejscia na urlop maciezynski ? z pol roku na rok czy jakos tak ?? wspominala mi cos kolezanka z pracy .. chce sie upewnic , dzieki za jakas kolwiek odpowiedz , pozdrawiam ;)

KSIEGA EKSTREMALNYCH ZACHCIANEK CIAZOWYCH

21/04/07 17:13:51

sory ale mam problemy z litetrka 'mmmmm na mojej klawiaturze - chodzilo mi o 'smak' ;)

KSIEGA EKSTREMALNYCH ZACHCIANEK CIAZOWYCH

21/04/07 17:11:04

ja mam pare dni spak na krede , nie wiem skad mi sie to wzielo ale mam spaka ugrysc takiej bialej kredy jaka pisali nauczyciele na tablicy w szkole.. :/ Pozdrawiam:):)