RzeszÓw i OkOliCe zgłaszać siee :)

04/03/15 11:46:57

Ja rowniez sie witam :-). Witam rzeszowianki :-)

********Październikówki 2015********

04/03/15 11:45:10

Jejku serio straszne tu pustki :(

********Październikówki 2015********

02/03/15 13:41:30

Pustki straszne masz racje. Bylam dzis jednak po zwolnienie no i zobaczylam mojego szkrabika na usg :-). Juz tak rusza raczkami i nozkami. Az sie wzruszylam :-) ma juz 2,5 cm :-) jeszcze jakas infekcja mi sie zrobila takze do 26.03 jestem w domu az bezpieczne 3 miesiace mina. Jestem taka szczesliwa !!!!!!!

********Październikówki 2015********

26/02/15 09:23:24

Nie nie wymiotuje. Tylko najlepiej mi jest gdy leze bo tak to mi nie dobrze. Wlasnie z julcia bylo calkiem inaczej, nie mialam zadnych dolegliwosci tylko roslam :-) a teraz juz jestem troszke wieksza i samopoczucie kiepskie. Tak mysle czy nie skorzystac z rady mojej gin i nie byc jeszcze na l4. Pracuje w przedszkolu zintegrowanym wiec caly czas w ruchu... Nie ma kiedy usiasc kiedy sie zle poczuje...

********Październikówki 2015********

25/02/15 22:59:09

Witaj aga :-) Fajnie widziec kolejna mamusie :-) U mnie dolegliwosci nadal sa i nie wiem jak do pracy wroce w poniedzialek... Najchetniej nie wychodzilabym z lozka. Calkiem inaczej to wyglada jak z moja corka 6 lat temu wiec mysle ze bedzie syn :-)