CLOSTILBEGYT

10/04/13 11:54:04

Aniu przykro mi, ale moze nie wszystko jeszcze stracone :)

Inseminacja

10/04/13 11:47:58

Trzymam kciuki za testujace :)

CLOSTILBEGYT

10/04/13 10:33:17

Spytalam sie go czy tak mozna a on mi powiedzial ze tak, pytalam sie go rowniez oto ze skoro mialam cyk bezowulacyjny to moze wezme lutke na wywolanie @ to mi powiedzial ze nie o to chodzi bym dostala teraz @ tylko zebym zaszla w ciaze.... sama nie wiem co mam myslec o tym? hmm

Ziółka i ziołopijki:)

10/04/13 10:24:19

Hejcia laski! Jestem tutaj nowa, ale mam nadzieje ze przyjmiecie mnie do swoje grona :) Ziołka zaczelam pic dopiero od nie calego miesiaca a pije mieszanke 3 na cykle bezowulacyjne, wyszlo u mnie ze mam Pco i ze moje pecherzyki nie bardzo chca rosnac...wczoraj bylam u gina na wizycie bo czekam na @ a cykle mam roznie. Nwet 40 dniowe. Ale do czego zmierzam.. poszlam wczoraj do gina bo w innym dniu nie moglam i on na USG stwierdzil ze nic tam nie ma, czyli ze cykl byl bezowulacyjny a byl to 27dc i teraz mam pytanko do was... czy na tym etapie juz mozna stwierdzic ze na prawde byl to cykl bezowulacyjny czy po prostu pecherzyk pekl i np nie doszlo do zaplodnienia albo doszlo ale poki co nie widac tego? powiedzial mi rowiez ze nie musze czekac na @ skoro to byl cykl bezowulacyjny tylko moge zaczac branie clo np w piatek.. zdziwilo mnie to troche bo zazwyczaj zaczyna sie branie clo kiedy pojawi sie @ a on mi mowil ze nie o to chodzi byl dostala teraz @ tylko zebym byla w ciazy... ze to nie ma znaczenia jak cykl jest bezowulacyjny ze moge teraz zaczac branie lekow.. co wy o tym myslicie? a mam miec teraz IUI wiec zastanawiam sie nad tym....

Inseminacja

10/04/13 10:19:26

Hejcia laski! Ja w tym cyklu tez bede podchodzic do IUI... juz sie boje... ;) moja kolezanka co prawda powiedziala mi jak to wygląda ale same wiecie, trzeba sie samemu przekonac :)