Ciągłe starania i nic:(

24/04/12 22:09:10

Dziękuje za wsparcie! Kupiłam test nastepny bo moze tamte za szybko zrobilam! jutro z rana zrobie, trzymajcie kciuki za 2 krechy! odezwe sie jak wyszło! Darka- oj cos o tym wiem wlasnie tak samo jak ty szukamy mieszkania! Mam mieszkanie ale na obrzezach miasta i chcemy sprzedac i wrucic do miasta bo praca, rodzina, wieksze mieszkanko! u nas sa tansze troszku! mieszkamy na śląsku! Też się kłocimy ja chce wieksze mieszkanie chce miec sypialnie itp hehe a moj ze mniejsze bo czynsz drogi itp i tak wyjdzie na moim ale racji troche ma! Takie decyzje jak kupno mieszkania, kredyt ktory bedziemy placic 30 lat i inne zawsze budza dużo emocji i nie porozumien! Głowa do góry wszystko sie ulozy! Sorki za literowki ale pisze z komorki! :)

Ciągłe starania i nic:(

24/04/12 14:22:27

Może troszku opowiem o sobie - Mam 23 lata jestm już 4 lata po ślubie:) staranka zaczęliśmy w sumie od początku ale nie tak intensywnie bez takiego nakręcania. Często miałam problemy z @ spóźniala się o 2- 3 tygodnie. No ale po ponad 3 latach doszliśmy do wniosku że chyba jednak jest cos z nami nie tak i poszłam na badania do gina jak się okazało mam policystyczny jajnik:( więc wiadomo już było że z dzidzi nie będzie tak łatwo. Jednak zawsze miałam ta cichą nadzieje. potem znalazłam dobrą prace i jakoś tak staranka poszły na bok. Raz @ nie miałam 2 miesiące i już byłam pewna że sie udało ale niestety poszłam do gina a tu nic ta sama przyczyna i dostałam tabletki anty , ale strasznie bałam się je brać bo wyniszczają organizm i poprosiłam o skierowanie do poradni endokronoligcznej żeby leczyć te jajniki a nie je usypiać:) no i po 3 mieisącach przestałam je brać i własnie czekam na mieisączke po odstawieniu miała być 18.04 ale do dziś jej nie ma!!! Naczytałam się że po tabletkach szybciej idzie zajśc że dochodzi nawet do 2-3 owulacji w mieisącu ja własnie z tym mam problem. Mam nadzieje że właśnie po odstawieniu tabsów przyjszła ta owulka:( No więc u mnie nie ciakwie czekam na termin u endokrynologa zobaczymy niech mi badania zrobi na hormony i myśle że bedę wiedziała na czym stoje!!! Trzymam za was kciuki:):)

Ciągłe starania i nic:(

24/04/12 14:04:53

Witam!!! Jestem nowa na forum pisze bo nurtuje mnie właśnie czy nam tez się właśnie wkońcu udało:) Nigdy nie pisze na forum ale mam nieodpartą chęć podzielenia się z kimś o moich nadziejach jeśli oczywiście moge wtrącić swoje 3 grosze? @ spóźnia się juz 6 dzień. Mieisąc temu odstawiłam tabletki antykoncepcyjne - tak troszku specjalnie bo słyszałam że szybciej można zajść w ciąże:) i dlatego że boje się je brać. Mam oczywiście wszystkie typowe objawy- boli mnie brzuch, piersi nie zabardzo ale są wrażliwe, siusiam co 2 godziny co nigdy się nie zdarza, boli mnie w krzyżu jak zawsze na @ a od 2 dni mam zawroty głowy lekkie ale mam zapalenie ucha wiec może to przez to:). Zrobiłam 2 testy ciążowe ale na jednym dopiero po jakimś dłuższym czasie wyszła 2 lekko widoczna kreska a na drugim nic tylko jedna. Nie chce się znowu nakręcac nie potrzebnie!!!!!