****STYCZNIÓWKI 2011 ****

17/05/10 12:44:42

hejka babeczki u mnie nudyyyy i ta pogoda bozeeeee dobijaaa

****STYCZNIÓWKI 2011 ****

16/05/10 13:46:40

widac ze sie nie da wstawci linka to wstawie go tak.. tirsumawf. .pl/czas-wolny,4/lista-mam-styczniowych-2011,13.html

****STYCZNIÓWKI 2011 ****

16/05/10 13:45:46

TU zrobilam liste mamus Stycznowych 2011 http://www.tirsumawf. .pl/czas-wolny ... 11,13.html

****STYCZNIÓWKI 2011 ****

16/05/10 13:12:37

dzieki za kicuki i za martwienie sie o mnie.... bylam na pogotowiu dostalam leki fasolka miewa sie dobrze to tylko jakis maly krwiaczek byl wiec wszytsko oki:) dostalam l4 na tydzien i ten lek na 7 dni...o odpoczywamy... bedzie dobrze pogoda do Bani u mnie...:( Milego dnia

****STYCZNIÓWKI 2011 ****

15/05/10 12:51:57

hej laski... zaczelam krwawic i jade na Pogotowie:( :cry: :cry: :cry: